Carta inici de curs 2018/19

Benvolgudes famílies de l’Edumar,

S’acosta el moment d’iniciar el nou curs escolar. Deixarem enrere el temps de vacances per retrobar els companys/es i fer noves amistats, per plantejar-nos reptes i esforçar-nos per aconseguir-los, per aprendre els uns dels altres, per créixer, per ser feliços.

Volem saludar molt especialment a tots els infants i les famílies que aquest curs 2018-2019 s’incorporen a la nostra comunitat educativa. Gràcies per voler-ne formar part.

Com ja sabeu som una de les escoles de la mostra del programa Escola Nova 21. L’Escola Nova 21 recupera el plantejament pedagògic de l’aprenentatge actiu dels infants, donant resposta als reptes que es plantegen per al segle XXI en el marc del qual s’anomena “escola avançada”.

L’escola té un fort desig i compromís envers aquest camí iniciat entre tots i totes. Les reactualitzacions fetes sobre la nostra pròpia pràctica, així com les reflexions que se n’han derivat d’ella, han estat fruit de tots aquells i aquelles que, d’alguna manera o altra, formeu part d’aquesta comunitat educativa. Gràcies per omplir de vida el nostre dia a dia i de caminar plegats.

Estarem atents als infants, a les seves mirades i gestos, als seus somriures i també als seus plors, a les històries que passen a dins i a fora de l’aula. Estarem com sempre oberts a dubtes, punts de vista diferents, suggeriments, matisos, valoracions per millorar… perquè tots i totes coincidim en un mateix objectiu: preparar a tots els nostres infants per a la societat actual; fer-los competents per a viure en el món actual, tant des del vessant més curricular com des de la més personal i emocional així com proporcionar les eines per fer d’ells unes persones amb valors, cultura d’esforç i capaços de trobar la felicitat que tothom mereix.

Així doncs, us esperem a la reunió d’inici de curs el dijous dia 6 de setembre a les 16.00 h al gimnàs de l’escola per a donar la benvinguda al nou curs escolar, on donarem pinzellades del nostre projecte educatiu i també podreu conèixer l’equip de l’Escola Edumar. Després de la reunió podreu fer una passejada per les dependències del centre per a poder veure els diferents espais. Les famílies noves d’I3, tot just acabar la reunió d’inici de curs, restaran al gimnàs perquè tindran una altra trobada per a comentar aspectes importants del període d’adaptació dels seus fills i filles.

Agrair-vos la vostra confiança en nosaltres i us encoratgem a participar activament d’aquest procés meravellós i sorprenent que és l’educació dels vostres nens i nenes.

Bon curs 2018-2019,

Equip Directiu.