« Tots els events

• Aquest event ja ha passat.

Sant Nicolau

5 05UTC desembre 05UTC 2018

Navegació d’events

És el patró dels infants i vetlla perquè en el món regni la pau. En aquesta festa es treballa un eix transversal a tota l’escola que versa sobre els valors i la seva importància. Durant aquell dia ens visitarà Sant Nicolau acompanyat del Bisbetó i farà el seu discurs. El rebrem amb música i amb una explicació de tot allò après respecte l’eix transversal treballat. Els alumnes de 6è faran d’adults i seran els “mestres” d’aquell matí; així mateix alguns d’ells i d’elles faran de conserge, secretari o secretària, cap d’estudis i director/a. Depèn de l’any i de l’eix s’organitzen unes activitats o unes altres. La festa finalitza a la tarda amb una encesa de llums just abans de marxar cap a casa. Aquest és un moment màgic en el qual els nens i les nenes esperen asseguts i a les fosques al passadís, fins que la màgia de Sant Nicolau encén els llums dels fanalets. És el moment de recollir el regal que Sant Nicolau ens ha deixat al nostre mitjó.

Detalls

Data: