Comunitat Grans

Una comunitat formada per nens i nenes de 4t, 5è i 6è, les seves famílies i l’equip de mestres, que en els tres darrers anys que estaran a l’escola gaudiran de ser els grans de l’escola. Se’ls acompanyarà per tal d’ajudar-los a desenvolupar el seu esperit crític i esdevenir ciutadans d’un món més just i millor. Les vivències en aquesta comunitat afavoreixen la construcció de sabers, creant un feedback que enriqueix i estimula l’aprenentatge i la cooperació.

Laboratori Comunitat Grans

4t, 5è i 6è

Els infants treballen en grups heterogenis d’edat, això permet adaptar els ritmes escolars als seus ritmes personals, respectar els seus processos interns, potenciar l’aprenentatge entre iguals, fomentar les zones de desenvolupament properes, integrar diferents rols al llarg de cada comunitat (petit, mitjà i gran) i aprendre a acomiadar i a retrobar.

Alumnes treballant Comunitat Grans