Setmana Literària – Jocs Florals 2019

Durant la setmana de l’11 al 15 de març l’escola ha fet una aturada per dedicar temps a preparar els Jocs Florals d’enguany. Les Comunitats de Mitjans i Grans s’han posat mans a l’obra per preparar les seves produccions i així participar en el concurs que se celebrarà el 23 d’abril, Dia de Sant Jordi, a l’Escola Edumar.

Al llarg d’aquests dies l’escola s’ha organitzat en forma de tallers per treballar en grups més reduïts i així garantir que els nostres infants poguessin elaborar les seves obres de manera conjunta i col·laboradora, garantint uns espais ideals per treballar de manera creativa i relaxada amb l’ajuda i suport de tot l’equip de mestres.

Cada grup ha treballat la categoria proposada segons la programació curricular del seu nivell, i a més, de 3r a 6è han pogut escollir lliurement una segona categoria segons els seus interessos:

1r i 2n – Categoria Prosa
3r – Categoria Prosa + Categoria lliure elecció (Poesia-Cal·ligrames/Còmic)
4t – Categoria Prosa + Categoria lliure elecció (Poesia-Cal·ligrames/Còmic/Composició musical)
5è – Categoria Còmic + Categoria lliure elecció (Prosa/Poesia/Composició musical)
6è – Categoria Poesia + Categoria lliure elecció (Prosa/Còmic/Composició musical)

Volem compartir amb vosaltres, amb aquest vídeo, un tastet d’aquesta aquesta Setmana Literària a l’Escola Edumar.

L’experiència ha estat fantàstica, gaudiu tant com ho hem fet nosaltres…