Carta inici de curs 2019/20

Benvolgudes famílies de l’Escola Edumar,

S’acosta el moment d’iniciar el nou curs escolar 2019-2020. Deixem enrere el temps de vacances per a retrobar-nos novament.

Per a alguns i algunes de vosaltres és el primer curs que formareu part de la comunitat educativa de l’Edumar i us volem saludar molt especialment i donar-vos les gràcies per voler-ne formar part. Per a d’altres és el segon, el tercer o … el darrer curs que compartirem el repte de treballar plegats/des per l’educació dels vostres infants. En qualsevol cas, tenim al davant un camí ple de moments de lluita, d’esforç, de solidaritat, de compartir, de relaxar-nos, de millorar, d’agrair, d’equivocar-nos, de disculpar-nos, de riure, de plorar, d’esperança, de gaudir, de creixement, d’aprendre els uns dels altres… en definitiva, de créixer com a persones: adults i infants.

Xarxes… ens agrada el concepte de xarxes, de la creació de fils que s’entrellacen i que depenen uns dels altres, de la construcció de coneixement a partir de projectes compartits que ens puguin enfortir. Els canvis i les transformacions es consoliden quan les xarxes i les aliances entre els membres de la comunitat educativa són sòlides. I és que les relacions són importants: treballar junts/es creant confiança, valor, curiositat, col·laboració. Els grans canvis, que moltes vegades anhelem i considerarem utòpics, solen començar amb converses i accions molt petites; però poden resultar accions molt grans quan tots/es treballem en allò que més importa. Així mateix, recuperem la frase de Gandhi que diu “Sigues el canvi que vols veure en el món” com a motor individual que compartit en xarxa i amb aliances ens ajudi a construir un món millor i amb plenes oportunitats per a tots i totes.

Així doncs, us esperem a la reunió d’inici de curs el dijous dia 5 de setembre a les 17.00 h al gimnàs de l’escola per a donar la benvinguda al nou curs escolar, on us farem una pinzellada del nostre projecte educatiu i també podreu conèixer l’equip docent. Després de la reunió podreu fer una passejada per les dependències del centre per a poder veure els diferents espais. Les famílies noves d’I3, tot just acabar la reunió d’inici de curs, restaran al gimnàs perquè tindran una altra trobada per a comentar aspectes importants del període d’adaptació dels seus fills i filles.

Agrair-vos la vostra confiança en nosaltres i us encoratgem a participar activament d’aquest procés meravellós i sorprenent que és l’educació dels vostres nens i nenes.

Bon curs 2019-2020,

Equip Directiu.