1r aniversari centres de la mostra Escola Nova 21

El 17 de març ens vam trobar les 30 escoles de la mostra del projecte Escola Nova 21 per a celebrar el 1r aniversari com a centres de la mostra. En l’acte vam compartir aprenentatges d’aquest procés i experiències viscudes en aquest camí.

Com a centre de la mostra que som, aquest mes d’abril iniciarem les residències en centres de les escoles impulsores. Els centres impulsors són 25 centres promotors de l’Escola Nova 21 que serveixen com a referència i com a mentors a més de la seu de la formació en residència dels docents d’aquests centres.

A partir del dilluns 9 d’abril i al llarg de quatre setmanes, 4 mestres de la comunitat de petits i 4 de la comunitat de mitjans i grans, realitzaran estades d’una setmana en dos centres de les escoles impulsores. Per a poder realitzar aquestes estades i que l’escola pugui seguir funcionant amb normalitat, el Departament d’Ensenyament enviarà dos substituts.

Les residències de les metres d’infantil es faran a l’escola L’Horitzó de Barcelona:

Setmana 1. Del 9 al 13 abril. Alba Pistán, Comunitat Petits (EI4A)
Setmana 2. Del 16 al 20 abril. Carme Villanueva, Comunitat Petits (EI4B)
Setmana 3. Del 23 al 27 abril. Núria Pedro, Comunitat Petits (EI3B)
Setmana 4. Del 30 al 4 maig. Ana Ávila, Comunitat Petits (EI5A)

Les residències dels i les metres de primària es faran a l’escola Martinet de Ripollet:

Setmana 1. Del 9 al 13 abril. Raquel Flores, Comunitat Grans (5èA)
Setmana 2. Del 16 al 20 abril. Mireia Cazorla, Comunitat Mitjans (2nA)
Setmana 3. Del 23 al 27 abril. Felipe Marín, Comunitat Grans (6èA)
Setmana 4. Del 30 al 4 maig. Mon Moreno i Toni Pilar, Comunitat de Mitjans (3rB) i Cap d’estudis