Cineforum – Most Likely to Succeed

El dilluns 16 d’octubre a les 17.15 h tindrem l’oportunitat de visionar en V.O. subtitulada i a l’escola la película Most Likely to Succeed, un documental que mostra el dia a dia d’un institut dels Estats Units que segueix la metodologia de l’ensenyament basat en projectes.

La pel·lícula es va presentar al festival de Sundance l’any 2015 i es considera un dels documentals sobre educació més interessants del moment, donant a conèixer l’opinió de diferents persones i experts sobre una societat que s’està replantejant el sistema educatiu.

El documental dura 86 minuts i després de veure-la, mestres i famílies podrem passar una estona junts per compartir impressions i un pica-pica.

Hi haurà servei d’acollida per part de l’AMPA.

Per motius d’organització demanem si us plau que us apunteu via aquest formulari en el qual, a més de confirmar assistència, podeu demanar el servei d’acollida.

Podeu llegir a sobre de la pel·lícula als següents enllaços en anglès:

web oficial
wikipedia
imdb

Moltes gràcies i confiem poder compartir aquesta estona amb molts de vosaltres.