Diada de Sant Jordi 2019

Avui les tres Comunitats de l’escola hem celebrat la Diada de Sant Jordi on s’han entregat als premis als Jocs Florals d’enguany.

Organitzem els Jocs Florals amb l’objectiu d’impulsar l’escriptura, la imaginació i el treball cooperatiu (molts escrits són en parella). Els nostres premis són: La Flor Natural (prosa), L’Englantina (poesia), La Viola (esforç), La Farigola (còmic) i El Gira-sol (composició musical). L’alumne que ha guanyat tres premis en diferents categories rep el títol de Mestre en Gai Saber i escull al Rei o Reina dels Jocs Florals que presideix tota la cerimònia d’entrega de premis.

Cada curs s’escull un/a autor/a sobre el qual els infants estudien. Aquest any l’autora escollida ha sigut P.L. Travers i per aquest motiu ens ha acompanyat la mateixa Mary Poppins i Bert durant la celebració d’avui.