Una escola de tothom i per a tothom!

L’Escola Edumar és una escola que a més de pública i catalana es declara com inclusiva, innovadora, plurilingüe, democràtica i verda. Sobre aquests pilars, la nostra principal missió és mantenir viva la curiositat i la creativitat dels vostres fills i filles, educant en els valors de la pau, la convivència i el respecte, treballant per la cohesió social i la formació integral de persones lliures i amb pensament crític.

L’Escola ha de saber convertir la diferència en un actiu… L’origen, la llengua materna/familiar, les creences i els costums de cada infant, no només han de ser respectades per la resta, sinó que hem de ser capaços d’enriquir-nos d’elles. Hem de saber créixer mitjançant el coneixement de qui són les persones que ens envolten a la vegada que ensenyem als infants a respectar la pluralitat.

Estem treballant en aquesta línia i volem que realment sigui un projecte comú, el resultat d’un esforç i d’una feina feta en equip: infants, famílies, mestres, monitors, personal administratiu/de manteniment i direcció. Treballem per construir una escola de tothom i per a tothom!