Finalistes de dos premis d’educació

En l’actual escenari de crisi sanitària també hi ha notícies bones que volem compartir amb tota la comunitat educativa. L’escola ha estat finalista en dos premis diferents de gran reconeixement educatiu.

Premi Baldiri Connexions. És un premi que impulsa la col·laboració entre educació i cultura per fer realitat projectes conjunts capaços de fer front als reptes socials i educatius. L’escola dóna veu pròpia a un projecte elaborat en connexió amb l’Agrupació Cultural Popular de Castelldefels amb l’objectiu d’apropar la música popular i els balls i les danses tradicionals de Castelldefels als nostres infants: “Connectar per a transformar: la música que ens enllaça”. El premi és de 4.000 euros i en aquest moment restem a l’espera de saber quines escoles seran les guanyadores.

Premi Ensenyament Fundació Cercle d’Economia. És un premi que vol valorar les millores realitzades en els centres educatius en termes relatius, tenint en compte sobretot el valor afegit de les iniciatives i projectes presentats, és a dir, la relació entre els recursos humans, materials i contextuals del Centre i els resultats que se n’obtenen. El títol del projecte que hem presentat és “Les estratègies metodològiques a favor de la inclusivitat: una escola per a tothom, un projecte per a cadascú”. Aquest premi és de 10.000 euros i també restem a l’espera de saber quina escola serà la guanyadora.