Formació d’estiu Escola Nova 21

La primera setmana de juliol, l’equip de mestres vam participar en la setmana de Formació d’Estiu, que va organitzar EN21.

L’objectiu d’aquesta formació va ser planificar els projectes que s’implementaran al nostre centre durant el curs que ve. Va ser una setmana de treball i cohesió que va servir per compartir els aprenentatges del darrer curs i preparar els canvis que han de consolidar-se el curs que ve al nostre centre.

Al llarg del següent curs us anirem informant de tot el que anem fent en relació al projecte. Hi ha previst noves dinàmiques, seguir fent residències i intercanvi en altres centres…