XXXIII Jocs Florals a l’Escola Edumar

Aquest any se celebra el centenari del naixement de la Maria Aurèlia Capmany, autora prolífica que va escriure novel·les, guions per a televisió i ràdio, contes per a nens, obres de teatre i articles periodístics entre d’altres. Enguany cada grup classe treballarà diferents aspectes de l’obra d’aquesta autora molt recomanable i tots plegats farem una auca de la seva vida.

El dilluns dia 23 d’abril, festivitat de Sant Jordi farem la festa dels nostres Jocs Florals. Les famílies que vulgueu gaudir amb nosaltres d’aquest acte esteu convidades. L’acte començarà a les 10.30 h i el realitzarem (si el temps ho permet) en el pati de l’escola. A les 10.15 h obrirem la porta principal de l’escola per tal que les famílies hi pugueu accedir. Es preveu que finalitzi cap a les 12.15 h.

Altres anys, les famílies heu participat com a conta-contes a la festa de Sant Jordi i, gràcies a la bona acollida d’aquesta activitat, enguany hem pensat en vosaltres (avis, àvies, pares, mares, germans, tiets, tietes, etc.) per venir a explicar o llegir un CONTE a l’escola. Podeu portar el conte que sigui del vostre gust per explicar-ho als infants. Aquesta activitat serà la tarda del dilluns dia 23 d’abril de 15.45 – 16.45 h, aproximadament. Es farà al pati de l’escola, on aniran passant grupets de nens i nenes de tota l’escola per a escoltar–vos. Podeu apuntar-vos fins al divendres 6 d’abril mitjançant aquest formulari o omplint una butlleta disponible a consergeria.

Us animem a participar i a passar una tarda de Sant Jordi plena de literatura. Els Jocs Florals sempre se celebren per Sant Jordi, festa associada al llibre i la rosa. Per aquest motiu cada any s’estudia un autor/a que sigui important en la Literatura ja pot ser catalana, castellana o europea.