La intel·ligència del bassal

Ja fa uns cursos que a l’escola els infants de la Comunitat de Petits porten i deixen a l’escola un parell de botes d’aigua. Ara acabem de remodelar l’espai de les botes per a facilitar la seva organització i facilitar l’autonomia dels infants. Ens vam animar a fer-ho davant la necessitat que tenen els infants per experimentar amb els bassals d’aigua els dies de pluja. Observem com hi ha infants que gaudeixen, no només saltant i caminant pels bassals, sinó que també inicien el joc simbòlic, remenant per exemple el fang com si fos menjar.

És un plaer contemplar la llibertat amb la qual juguen els infants en aquests moments tan especials!!