Nou espai de lectura

A l’escola duem a terme un seguit d’activitats per a incentivar el gust per la lectura, des dels més petits fins als més grans: conte sorpresa, rondallaires, tertúlies dialògiques, intercanvi de llibres, hora del conte, lectura entre padrins i fillols, presència d’autors dins l’escola per acostar-nos més en el món del llibre, les lectures en veu alta, el bon dia llegim…

Ajudar als nens i nenes a gaudir de la lectura és una de les coses més importants que es pot fer per ells, per això, val la pena la inversió de temps i energia: una societat lectora és una societat culta.

Per aquest motiu hem creat un nou espai de lectura, per tal que els infants de 6è puguin gaudir de l’espai en estones lliures i apropar-se a la lectura en diferents tipologies de text.