Novetats Escola Verda

Fruit de les propostes dels infants de la comunitat dels grans que formen part del Comitè d’Escoles Verdes, s’han acordat les següents modificacions en el menjador i en les sortides amb pícnic:

1. Es farà servir tovalló de roba per al menjador. Aquest tovalló ha estat adquirit per l’empresa del menjador i el que hauran de portar els infants és un estoig o similar per a desar el tovalló de roba. Aquest tovalló anirà a casa periòdicament perquè pugui ser rentat. Aquesta iniciativa s’adreça als alumnes fixes de menjador (mínim tres dies a la setmana). Els infants esporàdics tindran el tovalló de paper.

2. S’elimina l’ampolla d’aigua de plàstic dels pícnics a les sortides. Per a les sortides els infants hauran de portar CANTIMPLORA O BIDÓ AMB AIGUA.

3.Als pícnics de les sortides dels infants primària se substitueix el tetrabric de suc per una segona peça de fruita.

4. Informar-vos també que les bosses de pícnic de les sortides són de paper biodegradable. A partir del tercer trimestre les bosses seran de roba.

Esperem que pugueu valorar aquestes iniciatives que neixen dels infants i que proposen treballar per un món més sostenible.