Participació en la fira de Projectes STEAMAKERS ’24

El passat dimarts 16 d’abril els infants de 2nA, classe Romaní, van participar a la Fira de Projectes STEAMakers del programa FAIG que es va celebrar al Citilab de Cornellà.

Allà van tenir l’oportunitat de compartir amb nens i nenes d’altres escoles i instituts del Baix Llobregat i del Penedès l’Aprenentatge per Projectes (AxP), concretament amb el seu projecte de “L’AIRE CONTAMINAT”.

Durant el matí van presentar el procés que han seguit al llarg del projecte, les preguntes que es van plantejar, els experiments que han dut a terme i a quines conclusions van arribar; no només a altres alumnes sinó també a experts que els van donar un feedback per poder millorar el seu desenvolupament. Alhora, van escoltar, veure i participar en els projectes que portaven les altres escoles que van participar en la fira.

Compartim amb vosaltres la postal de presentació del projecte que han elaborat per la fira, així com un recull de fotos de la jornada.