Portes obertes 2020

Vine a conèixer de primera mà el nostre projecte educatiu en la jornada de portes obertes de l’Escola Edumar el dimecres 11 de març a les 17.15 h.

Aquesta jornada està destinada a totes aquelles famílies que voleu conèixer el nostre projecte educatiu i que voldríeu matricular el vostre fill o filla a la nostra escola pel curs escolar vinent 2020/21.

La jornada constarà de dues parts. Primerament es farà una xerrada informativa sobre el nostre projecte pedagògic i tot seguit es podran visitar tots els espais de l’escola. L’equip de mestres i alumnes de 6è ens situarem als diferents espais de l’escola per tal d’acompanyar-vos a mesura que aneu voltant pels diferents espais.

Demanem que no assistiu amb infants, ja que és una trobada informativa i adreçada als adults, poc apropiada per a atendre i donar resposta a les necessitats dels més petits al llarg de la jornada que necessiten una adaptació específica pel seu primer contacte amb els espais de l’escola.

Si voleu venir a visitar la nostra escola, utilitzeu aquest formulari o truqueu-nos al 93 665 0981.

Més informació sobre el procés d’inscripcions aquí.