Portes Obertes i Aules Obertes 2024

Com cada any, obrim les nostres portes per a famílies interessades a inscriure als seus fills i les seves filles a la nostra escola. Es pot participar en una reunió informativa en format de tarda, les portes obertes, o també visitar l’escola en funcionament en horari de matí, les aules obertes. Cal inscripció prèvia per participar-hi.

En les portes obertes, l’equip de mestres farem una presentació general de la mirada educativa de la nostra escola i us acompanyarem a fer una passejada per l’escola.

Les aules obertes consisteixen en una visita per l’escola en ple funcionament (en horari lectiu) on veureu al nostre alumnat treballant les diferents propostes i on també us explicarem la nostra mirada educativa. Per poder venir a les aules obertes és imprescindible assistir prèviament a les portes obertes.A continuació us presentem les dates on obrirem la nostra escola per a visites:

• Dia de portes obertes: 26 de febrer en horari de tarda (17:00 hores).
  • Dies d’aules obertes: hem omplert les places per visitar l’escola en funcionament.

IMPORTANT:

Demanem que no assistiu amb infants, ja que és una trobada informativa i adreçada als adults, poc apropiada per a atendre i donar resposta a les necessitats dels més petits al llarg de la jornada que necessiten una adaptació específica pel seu primer contacte amb els espais de l’escola.