Escenaris Creatius – Premi POEFA

Amb data 31 de desembre finalitza el premi POEFA adjudicat a l’escola durant aquest any 2020 (Projectes amb oportunitats d’èxit educatiu a favor de l’alumnat en centres educatius públics de Catalunya) amb el nom “Escenaris Creatius”, finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu.

En el marc d’aquest programa s’han dissenyat diferents activitats per als infants de 4t, 5è i 6è. El curs passat es van beneficiar els alumnes de 5è i 6è, i aquest curs s’ha pogut ampliar al nivell de 4t.

Us mostrem alguns dels vídeos creats pels infants en el taller d’audiovisuals “Mans a la càmera!” perquè pugueu veure exemples dels productes finals realitzats gràcies al programa POEFA. Esperem que els gaudiu molt!