Projecte d’Innovació Generació Plurilingüe (GEP): aprendre llengües estrangeres a través de les matèries.

El Departament d’Educació impulsa diversos programes d’innovació pedagògica. El GEP és un d’ells i té com a finalitat la millora de la competència en llengües estrangeres en l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

La nostra escola va ser seleccionada com a participant a la quarta edició del programa, que es duu a terme en el període 2021-2024. La durada del programa és de tres cursos escolars. Durant aquest temps, les mestres participants reben formació sobre metodologia CLIL (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera en anglès).

L’equip de mestres GEP s’encarregarà de implementar a tota l’escola l’àrea de Coneixement del Medi Natural amb una visió de treball plurilingüe. A la nostra comunitat educativa el coneixem com a “Science”.

A l’Edumar el GEP es porta a terme a:

• A la Comunitat de Petits es materialitza en l’ambient de Science i de Library i als tallers en anglès.
  • A la Comunitat de Mitjans s’aplica tant a l’ambient de Science com a les sessions de Science amb mig grup.
  • A la Comunitat de Grans, es porta a terme a les hores del Science Lab i als tallers de Cooking i Carpentry.