Què està passant a l’escola?

El mes de gener ve carregat d’activitats relacionades amb el projecte Escola Nova 21. El dissabte 12 de gener, el claustre de l’escola participarem en la jornada sobre informes d’avaluació organitzada des d’EN21. Iniciem també, al llarg de cinc dilluns, una formació sobre acompanyament emocional, que portaran a terme dues Mestres de l’Escola Congrés Indians, i on participarem tot el claustre.

Al llarg d’aquest mes seguirem rebent visites d’escoles de la xarxa, on els mestres que venen observen l’activitat del centre, fan preguntes a docents i infants, i recullen impressions, idees i aprenentatges per compartir amb els seus claustres.

Informar-vos també que el dimarts 22 de gener de 17.30 a 19 h a la Biblioteca de Viladecans, hi ha una formació per a pares i mares a càrrec dels equips directius d’escoles impulsores del programa Escola Nova 21: “Què està passant a l’escola?”. Són molts els dubtes i neguits que com a famílies es generen en aquest procés de transformació educativa: estan aprenent realment els nostres infants?, seran nens i nenes competents en un futur?, què és el realment important per a aprendre a l’escola?

La formació del 22 de gener ens ajudarà i conèixer el que està passant a l’escola i a respondre molts dels nostres dubtes.

Per assistir-hi cal inscripció prèvia (educaciofamilies@viladecans.cat 93 635 18 02 / 670 051 661). Hi haurà servei d’acollida.