Residència a l’Escola Lluis Millet

Crec que com a mestres hem d’estar en continua renovació i, igual que els nostres alumnes, els mestres també aprenem. Anar a l’escola Lluis Millet (Santa Coloma de Gramanet) ha sigut una oportunitat per a poder veure com treballen en un altre centre. Poder estar en contacte amb altres professionals, amb altres alumnes i amb altres maneres de fer ens permet avançar en la nostra tasca com a mestres. Allà tothom ens ha acollit molt bé i ens hem sentit com un mestre més! És una escola que segueix la línia d’escola viva i activa, on l’infant pot gaudir i aprendre a partir del joc, l’experimentació i el contacte directe amb l’aprenentatge.

El claustre està unit, tots treballen en la mateixa direcció i hi ha molta implicació. Els alumnes són molt autònoms i els mestres els acompanyen en el seu procés. La manera de treballar per ambients, espais, propostes d’aprenentatge, projectes, etc. permet que l’aprenentatge dels infants sigui més individualitzat. Els alumnes es barregen durant molts moments del dia i comparteixen espais, aprenentatges i coneixements.

Veure que hi ha altres escoles que tenen la mateixa filosofia que la nostra et motiva a continuar i a seguir millorant el nostre dia a dia a l’escola!

Ha sigut una experiència molt positiva i enriquidora!

Gema Vizuete, tutora USEE