Segon premi Ètica i Ciència 2020 – Fundació Grífols

L’Escola Edumar ha guanyat el segon premi de la convocatòria Ètica i Ciència 2020 convocat per la Fundació Grífols. Aquest premi té l’objectiu de promoure la sensibilitat i la reflexió sobre els aspectes ètics de la ciència.

El projecte presentat s’anomena “La importància de les vacunes” i s’està portant a terme als grups de 6è. Aquest inclou activitats diverses relacionades amb la COVID19 i la ciència que ha permès l’ús de vacunes a la nostra societat. Debats sobre l’administració de les vacunes, creació de notícies i recerques relacionades amb el tema, són algunes de les propostes que han portat a terme. Els i les alumnes de 6è s’han implicat en aquest projecte fins al punt de crear activitats per als seus companys i companyes.