Ambients

Els ambients són entorns estimulants on els infants es poden moure lliurement, escollir i desenvolupar-se d’una forma natural en relació als seus interessos i motivacions. Són espais que respecten la diversitat, que tenen en compte en tot moment el ritme individual de cada infant. Realitzem ambients en la Comunitat de Petits i en la Comunitat de Mitjans.

El treball per ambients permet respectar la diversitat de l’alumnat i poder atendre les situacions que es produeixen en aquests entorns tan rics i motivadors. Els ambients van evolucionant i modificant-se a mesura que el curs avança, sempre responent als interessos i necessitats de l’alumnat.

Els ambients els portem a terme a la Comunitat de Petits i a la Comunitat de Mitjans. Els ambients que portem a terme són: joc simbòlic i minimons, ciències, espai exterior, art, volum, biblioteca, llums i ombres, robòtica i jocs de taula.