Vídeo jornada 7 principis de l’aprenentatge

El passat mes de novembre ens va visitar Marta Pujadó, membre del projecte Escola Nova 21, qui ens va moderar en una sessió per a introduir-nos en els 7 principis de l’aprenentatge i on les famílies vàreu tenir l’oportunitat d’expressar la vostra opinió de l’escola que us sembla que hem d’arribar a ser.

L’equip de comunicació d’Escola Nova 21 també ens va acompanyar aquell dia i ens ha comunicat que han creat un vídeo de la nostra sessió. El vídeo l’utilitzaran a tot el nostre territori per donar a conèixer i continuar estenent aquesta iniciativa d’animar a les escoles a obrir les portes a vosaltres, pares, mares i tutors donant-vos véu i recollint la vostra visió.

Gràcies una vegada més per acompanyar-nos en aquest viatge!