Anàlisi resultats eina auto diagnosi i conclusions

L’equip impulsor porta a terme l’anàlisi dels resultats de l’eina d’auto diagnosi i elabora un document intern de reflexió.

Es presenta al claustre les conclusions de les visites a les escoles impulsores Fluvià, Fructuós Gelabert i Encants així com les estretes de l’eina d’auto diagnosi per part del grup impulsor i de l’equip directiu. Ens preguntem quins són els nostres punts febles que ens allunyen del marc d’escola avançada? En quina direcció hauríem de caminar?

Es visiona la pel·lícula “Most Likely to Suceed” i porta a terme una dinàmica per grups per establir les fortaleses i debilitats de la nostra escola a més dels elements sobre els quals no podem actuar-hi.

En un ùltim claustre de curs es reflexiona respecte la visita a les escoles impulsores: “Quins elements poden ser inspiradors per a implementar a la nostra escola?”. L’equip impulsor proposa els següents canvis de cara al curs vinent: implementar el concepte de comunitats enlloc de cicles (comunitats dels petits, dels mitjans i dels grans) i continuar amb els ambients al cicle inicial com a continuació dels ambients d’educació infantil.

Go Back